Aktualności

rave Lamb Studio, spółka z Rodziny Movie Games, wraz z wydawcą NACON ma przyjemność poinformować, że jej powstająca gra strategiczna War Hospital awansowała do top 500 najchętniej dodawanych do wishlisty gier na platformie Steam. Ponadto dziś premierę miał nowy animowany trailer tytułu, skupiony na moralnie niejednoznacznych wyborach, z którymi będą musieli zmierzyć się gracze.

Brave Lamb Studio – niezależny developer gier segmentu Indie Premium obecnie do swojego zespołu projektantów poszukuje: Game Designer   Do Twoich obowiązków należeć będzie:   • Tworzenie dokumentacji projektowej do gier, produkowanych w Studiu • Projektowanie rdzenia rozgrywki (core loop) oraz jego rozwój • Współpraca z zespołami wdrożeniowymi w obszarze implementacji mechanik   Nasze...

Brave Lamb Studio S.A., polski producent gier w segmencie Indie Premium, będący częścią rodziny Movie Games, rozpoczyna publiczną ofertę akcji. Zapisy na akcje w ramach II transzy oferty, prezentowanej na CrowdConnect.pl, rozpoczną się 11 listopada br. Z emisji akcji Spółka zamierza pozyskać 3 mln zł. W 1-2 kw. przyszłego roku Spółka planuje ubiegać się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynku NewConnect.

Po niezwykle ciepłym przyjęciu tekstu o zarządzaniu projektami, spotkałem się z pytaniami o możliwość pogłębienia tematyki procesu produkcji gier. Często spotykam się z pytaniami o tak zwaną pre produkcję, która często z punktu widzenia interesariuszy (inwestorów lub wydawców) nie wnosi nic do przyrostu tworzonej gry (w końcu nie piszemy kodu i nie rozwijamy mechanik w projekcie, które można policzyć). W dzisiejszym felietonie postaram się opowiedzieć o roli pre produkcji w projektach game dev oraz tego jak podejść do „zmierzenia” tego procesu z punktu widzenia Producenta. Zapraszam do lektury!

Brave Lamb Studio, spółka z rodziny Movie Games, firmy notowanej na NewConnect, podpisała umowę wydawniczą z firmą Nacon, francuskim producentem i wydawcą gier, znanym m.in. z serii WRC. W ramach współpracy Nacon zostanie globalnym wydawcą War Hospital, a więc flagowego tytułu studia. Ponadto Brave Lamb Studio otrzyma od francuskiego wydawcy zaliczkę na poczet tantiem ze sprzedaży gry, co pozwoli zamknąć budżet produkcyjny tytułu.

Podczas mojej 10-letniej pracy w sektorze game dev zauważyłem wśród producentów oraz leadów poszczególnych działów chęć poszukiwań coraz doskonalszych metod zarządzania i wspierania projektów developerskich. Modna jest także próba przenoszenia metodologii znanych z twardego IT „as it stands” bezpośrednio do projektów game developerskich. W dzisiejszym artykule opowiem o możliwych zastosowaniach Scrum i Agile w game dev oraz w jaki sposób zarządzamy projektami w Brave Lamb Studio i jak podejść do metodologii zwinnych w projektach tworzenia gier.